№ уроку
|
Дата
|
Тема (тематика спілкування)
|
Мовленнєві функції
|
Засоби вираження
|
Лексика
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє завдання
|
Тема 1: Я, моя сім`я і друзі
|
1
|
|
Привітайся з друзями
|
вітатися;
прощатися;
відрекомендовуватися;
знайомити з членами сім'ї, з другом;
запитувати про вік;
повідомляти про свій вік;
запитувати
і відповідати про самопочуття;
запитувати
і відповідати про місце проживання.
вітатися;
прощатися;
відрекомендовуватися;
знайомити з членами сім'ї, з другом;
запитувати про вік;
повідомляти про свій вік;
запитувати
і відповідати про самопочуття.
|
Hello! Hi!
Nice to meet you.
Good morning!
|
name,
Bill, Vicky, Nick
|
Hello! I am… Good morning/afternoon/bye! See you tomorrow!
|
р.4,
ex. 2 p.4-5
|
Нові слова.
|
Hello! I am… Good morning/afternoon/bye! See you tomorrow!
|
Ex. 2, p.4. вітатися, прощатися
|
2
|
|
Про себе.
|
What is your name? I'm…
Good evening/ afternoon!
|
evening, night, moon, parents,
hug
|
Poem “In the evening”
|
р. 6-7
ex. 4,1
|
Good evening, good night, mum, dad.
|
Читання та порівняння фактів із тексту
|
Ex. 1, p. 6. Представляти себе або друга
|
3
|
|
Звідки ти родом?
|
Where are you from?
Where do you live?
|
boy, girl, woman, man, cat, dog,
London, UK
|
Запитання на знайомство
|
р. 8-9
ex. 3,5
|
Words with the sound [w]
|
Читання запитання та відповіді
|
Ex. 5, p. 9. Читати за ролями
|
4
|
|
Мої друзі.
|
I am from Ukraine
She is from
He is from…
We are from…..
|
we, you, they, she he, it, China,
the USA
|
Діалог-знайомство
|
р. 11 ex. 3
|
we, you, they, she he, it
|
Where are you from?
Words with the sounds [h], [w], [l], [f].
|
Особові займенники і відповідні імена людей
|
5
|
|
Моя сім`я.
|
How are you?
|
sister, mother, father, brother, son, daughter, uncle, aunt
|
Dialogue
“How are you?”
|
р.12- 13
ex. 1,3
|
Are, is in the sentences
|
Читання з інтонацією за ролями
|
Ex. 4, p. 13. Доповнити речення та озвучити
|
6
|
|
Мої бабуся та дідусь.
|
Have you got…?
Yes, I have No, I haven't
|
grandparents, grandma, grandpa, grandson,
granddaughter
|
Dialogue “Meet my parents?”
|
р.16
ex. 5
|
That is, those are, these are, this is у відповід них реченнях
|
Words with the sounds [s], [m], [f], [b], [d].
|
Ex. 5, p. 15. Доповнити речення та озвучити
|
7
|
|
У моїй родині.
|
Is your family big? Have you got…? What is your father's name?
|
story, young, old, pie ,cook
|
Text
“Ann’s aunt”
|
р. 17
ex.4,5
|
Ex. 3, p. 16.
|
Формування навичок пошукового читання
|
Ex. 4, p. 17. Вибрати правильну відповідь
|
8
|
|
Мій дядько - сильний
|
Is he strong?
Is she pretty?
|
nice, kind ,strong, weak, pretty, handsome
|
Poem
“My family ”
|
р.18-19
ex 1, 5
|
Написан ня i, isn’t у відповід них реченнях
|
Формування навичок пошукового читання
|
Ex.1, p.18. вивчити слова
|
9
|
|
Я, моя родина та друзі.
|
I am…..
She is….
He is ….
|
old, friend, point to,
together
|
Опис родини.
|
р.20-21
ex 3
|
Короткі відповіді на загальні запитання
|
Words with the sounds [k], [w], [s], [ð]
|
Ex. 2, p. 20. Доповнити речення
|
10
|
|
Підсумковий урок за темою №1.
|
|
Lexical material of the topic.
|
Dialogues
“Where are you from?”
|
р.22
ex 2
|
Написання коротких відповідей
|
Words with the sounds [ju], [ʌ]
|
Ex. 2, p. 22. Озвучити діалог за ролями
|
Тема 2: Відпочинок і дозвілля (10 годин)
|
11
|
|
Мої іграшки
|
запитувати про предмети з метою їх ідентифікації;
повідомляти щось;
виконувати вказівки (команди)
віддавати команди
запитувати про предмети з метою їх ідентифікації;
повідомляти щось;
виконувати вказівки (команди)
віддавати команди запитувати про предмети з метою їх ідентифікації;
повідомляти щось;
виконувати вказівки (команди)
віддавати команди
|
This is…
|
teddy bear, toy, kite,
train, ball, animal
|
Words with the sounds [f], [n], [k], [h], [æ]
|
р.24-25
ex. 1, 2,4
|
Написання назв іграшок
|
Words with the sounds [f], [n], [k], [h], [æ]
|
Ex. 4, p. 25. Прочитати та сказати так чи ні.
|
12
|
|
Давай пограє мось.
|
This is…
I see …..
|
monster, plane, robot, lorry, clock, puzzle, mouse, doll
|
Text
“Roy and his toy”
|
р.26-27
ex. 1,2,4
|
Написання логічного продовження речення
|
Words with the sounds [e], [i], [æ]
|
Ex. 1, p. 26. Вивчити слова.
|
13
|
|
Це – їхній корабель
|
Have they got…?
|
skipping rope, clown , computer game, ship
|
Words with the sounds [i], [æ], [ɔ:]
|
р.28-29
ex. 2,3
|
Написання присвійних займен ників
|
Words with the sounds [i], [æ], [ɔ:]
|
Ex. 3, p. 28. Прочитати дати відповіді на питання
|
14
|
|
Моя улюблю на іграшка
|
I can/can't……
|
fly, drive, ride, cook, talk, cry
|
Опис іграшки
|
р. 30-31
ex. 2,3,4
|
Написання слів за темою іграшки
|
Words with the sounds [k], [æ], [e], [ʌ]
|
Ex. 1, p. 30. Вивчити слова
|
15
|
|
Моє улюблене заняття
|
I like….
I don't like….
|
quick, slow, noisy, tasty, ugly, boring
|
Text “Polly”
|
р. 32-33
ex. 2, 3, 5
|
Написання слів із тексту
|
Words with the sounds [k], [p], [d]
|
Ex. 6, p. 33. Доповнити та записати слова
|
16
|
|
Щонеділі
|
Where is….?
Where do you …?
|
fly a kite, skip,
roller-blade, swing
|
Опис малюнка
|
р. 34-35
ex. 1,2,
|
Написання слів за темою іграшки
|
Words with the sound [ei]
|
Ex. 1, p. 34. Вивчити слова
|
17
|
|
Я люблю спорт.
|
Do you like…..?
Does she like………..?
|
basketball tennis hockey swimming aerobics
|
Text about Sam
|
р. 36-37
ex. 2, 3,5
|
Написання запитань Does Sam…?
|
Формування навичок пошукового читання
|
Ex. 4, p. 37. Прочитати текст
|
18
|
|
Сьогодні неділя.
|
Where are you/children…?
|
village garden play hide-and-seek
|
Words with the sounds [ei], [æ], [e], [f], [v]
|
р. 38
ex. 2, 3
|
Слова за темою «Місця відпочинку»
|
Words with the sounds [ei], [æ], [e], [f], [v]
|
Ex. 2, p. 38. Озвучити діалог за ролями
|
19
|
|
Відпочинок та дозвілля
|
I play- he plays
|
|
Розпізнавання іменників в однині та множині
|
р. 40-41
ex. 2,3
|
Написання присвійних займенни ків у відповід них реченнях
|
Words with the sounds [h], [s], [i], [з:]
|
Ex. 3, p. 40. Підбери закінчення до початку речення
|
20
|
|
Підсумковий урок за темою №2.
|
|
Lexical material of the topic.
|
Опис малюнка, діалоги
|
p.42-43
ex .5
|
Написання відповідей на запитання
|
Words with the sounds [k], [s], [ks]
|
Ex. 4, p. 43. Знайди і скажи правильну відповідь
|
Тема 3: Людина. Зовнішність. (8 годин + 4 к.р.)
|
21
|
|
У мене – щасливе обличя
|
ставити запитання
і відповідати на них;
повідомляти
про когось/щось;
давати
елементарну характеристику комусь/чо мусь;
розуміти та
виконувати вказівки (команди);
|
Let me have a look at……
|
hair, head, eye, nose, mouth, lip, ear, cheek, chin
|
Діалоги з описом
|
p.44-45
ex.2,4
|
Написання відповідей на запитання
|
Формування навичок читання мовчки
|
Ex. 4, p. 45. Послухати та сказати так чи ні
|
22
|
|
Це – я.
|
I spy with my eye something…..
|
finger, arm, body, hips, leg, smile, hand, knee, toe, foot
|
Опис зовнішності
|
p.46-47
ex. 2,4
|
Речення про зовні ність людини
|
Формування навичок читання мовчки
|
Ex. 4, p. 47. Доповнити речення та сказати вголос
|
23
|
|
Як він/ вона виглядає.
|
What is…..like?
What's…….like?
|
curly, wavy, long, dark,
straight, tall, short, slim
|
Text “Monika, the Monkey”
|
p.48-49
ex. 2,5,6
|
Написання слів, які відповіда ють опису
|
Удосконалення навичок пошукового читання
|
Ex. 1, p. 48. Вивчити слова
|
24
|
|
Познайомтесь із Піноккіо
|
I haven't got…..
|
see, smell, hear, spell, wink, think
|
Poem “I’ve got two eyes”
|
p.50-51
ex. 3,4
|
Написання речень у заперечній формі
|
Words with the sounds [ɔ], [əu], [ɔ:]
|
Ex. 5, p. 51. Написати заперечні речення
|
25
|
|
Мій одяг.
|
What colour is….?
What colour are…?
|
blouse, dress, shirt, skirt, jacket, tie, trousers, jeans, socks, shoes
|
Опис одягу
|
p.52-53
ex. 2,4,6,7
|
Написання антонімів
|
Практика читання запитань з інтонацією
|
Ex. 1, p. 52. Вивчити слова
|
26
|
|
Шкільне свято.
|
Whose hat is this?
|
hat, T-shirt, sandals,
coat, shorts, shoes, boots, pyjamas
|
Dialogue “Get ready for the talent show”
|
p.54-55
ex. 1,3
|
Написання відповідей на запитання
|
Удосконалення навичок пошукового читання
|
Ex. 3, p. 55. Вивчити слова прочитати речення
|
27
|
|
Який одяг ти носиш?
Контроль аудіюван ня.
|
What do you wear?
|
wear, belong, wide,
tight
|
Опис зовнішності
|
p.56-57
ex.1, 2,4
|
Написання назв одягу
|
Формування навичок читання мовчки
|
Ex. 7, p. 57. Запитувати про зонішність
|
28
|
|
У мене є фантастична істота. Контроль читання
|
How many legs has…got?
|
see, smell, hear, spell, wink, think
|
Опис монстра
|
p.58-59
ex.1, 2,5
|
Написання відповідей на запитання
|
Удосконалення навичок пошукового читання
|
Ex. 4, p. 59. Прочитати
|
29
|
|
Людина. Контроль говоріння
|
|
Lexical material of the topic.
|
Опис зовнішності людини
|
p.60-61
ex.1, 4
|
Написання слів, які відповіда ють пропускам у реченні
|
Words with the sounds [s], [z]
|
Ex. 1, p. 60. Добрати потрібнийартикль
|
30
|
|
Зовніш ність.
Контроль письма
|
Which dress is Ada's?
|
Lexical material of the topic.
|
Описи людей
|
p.62-63
ex.1, 3
|
Написання відповідей на запитання
|
Words with the sound [t]
|
Описувати родину Повт л/м та гр/м за темою №1
|
31
|
|
Проектна робота «Новий рік».
|
|
|
Новорічні пісні
|
|
|
|
Повт л/м та гр/м за темою №2
|
32
|
|
Підсумковий урок за темою №3.
|
|
Lexical material of the topic.
|
Описи людей
|
|
Написання відповідей на запитання
|
|
Повт л/м та гр/м за темою №3
|