Субота, 04.05.2024, 14:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Особистий сайт Валерії Домоцької

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Календарно-тематичне планування 2 клас (підручник А. Несвіт)
[ Викачати з сервера (33.4 Kb) ] 06.09.2015, 19:39

№ уроку

Дата

Тема (тематика спілкування)

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Домашнє завдання

Тема 1: Я, моя сім`я і друзі

1

 

Привітайся з друзями

вітатися;

 

прощатися;

 

відрекомендо­вуватися;

 

знайомити з членами сім'ї, з другом;

 

запитувати про вік;

 

повідомляти про свій вік;

 

запитувати

і відповідати про самопо­чуття;

 

запитувати

і відповідати про місце про­живання.

вітатися;

 

прощатися;

 

відрекомендо­вуватися;

 

знайомити з членами сім'ї, з другом;

 

запитувати про вік;

повідомляти про свій вік;

 

запитувати

і відповідати про самопо­чуття.

 

Hello! Hi!

Nice to meet you.

Good morning!

name,

Bill, Vicky, Nick

Hello! I am… Good morning/afternoon/bye! See you tomorrow!

р.4,

ex. 2 p.4-5

Нові слова.

Hello! I am… Good morning/afternoon/bye! See you tomorrow!

Ex. 2, p.4. вітатися, прощатися

2

 

Про себе.

What is your name? I'm…

Good evening/ afternoon!

 

evening, night, moon, parents,

hug

Poem “In the evening”

р. 6-7

ex.  4,1

Good evening, good night, mum, dad.

Читання та порівняння фактів із тексту

Ex. 1, p. 6. Представляти себе або друга

3

 

Звідки ти родом?

Where are you from?

Where do you live?

boy, girl, woman, man, cat, dog,

London, UK

Запитання на знайомство

 р. 8-9

ex. 3,5

Words with the sound [w]

Читання запитання та відповіді

Ex. 5, p. 9. Читати за ролями

4

 

Мої друзі.

I am from  Ukraine

She is from

He is from…

We are from…..

 we, you, they, she he, it,  China,

the USA

Діалог-знайомство

 р. 11 ex. 3

we, you, they, she he, it

Where are you from?

Words with the sounds [h], [w], [l], [f].

Особові займенники і відповідні імена людей

5

 

Моя сім`я.

How are you?

sister, mother, father, brother, son, daughter, uncle, aunt

Dialogue

“How are you?”

р.12- 13

ex. 1,3

Are, is in the sentences

Читання з інтонацією за ролями

Ex. 4, p. 13. Доповнити речення та озвучити

6

 

Мої бабуся та дідусь.

Have you got…?

Yes, I have  No, I haven't

grandparents, grandma, grandpa, grandson,

granddaughter

Dialogue “Meet my parents?”

р.16

ex. 5

That is, those are, these are, this is у відповід них реченнях

Words with the sounds [s], [m], [f], [b], [d].

Ex. 5, p. 15. Доповнити речення та озвучити

7

 

У моїй родині.

Is your family big? Have you got…? What is your father's name?

story, young, old, pie ,cook

Text

“Ann’s aunt”

р. 17

ex.4,5

Ex. 3, p. 16.

Формування навичок пошукового читання

Ex. 4, p. 17. Вибрати правильну відповідь

8

 

Мій дядько - сильний

Is he strong?

Is she pretty?

 

nice, kind ,strong, weak, pretty, handsome

Poem

“My family ”

 р.18-19

ex 1, 5

Написан ня i, isn’t у відповід них реченнях

Формування навичок пошукового читання

Ex.1, p.18. вивчити слова

9

 

Я, моя родина та друзі.

I am…..

She is….

He is ….

old, friend, point to,

together

Опис родини.

 р.20-21

ex 3

Короткі відповіді на загальні запитання

Words with the sounds [k], [w], [s], [ð]

Ex. 2, p. 20. Доповнити речення

10

 

Підсумковий урок за темою №1.

 

Lexical material of the topic.

Dialogues

“Where are you from?”

р.22

ex 2

Написання коротких відповідей

Words with the sounds [ju], [ʌ]

Ex. 2, p. 22. Озвучити діалог за ролями

Тема 2: Відпочинок і дозвілля (10 годин)

11

 

Мої іграшки

запитувати про предмети  з метою їх ідентифікації;

 

повідомляти щось;

 

виконувати вка­зівки (команди)

 

віддавати ко­манди

запитувати про предмети  з метою їх ідентифікації;

 

повідомляти щось;

 

виконувати вка­зівки (команди)

 

віддавати ко­манди запитувати про предмети  з метою їх ідентифікації;

 

повідомляти щось;

 

виконувати вка­зівки (команди)

 

віддавати ко­манди

This is…

teddy bear,  toy, kite,

train, ball, animal

Words with the sounds [f], [n], [k], [h], [æ]

р.24-25

ex. 1, 2,4

Написання назв іграшок

Words with the sounds [f], [n], [k], [h], [æ]

Ex. 4, p. 25. Прочитати та сказати так чи ні.

12

 

Давай пограє мось.

This is…

I see …..

monster, plane, robot, lorry, clock,  puzzle, mouse, doll

Text

“Roy and his toy”

р.26-27

ex. 1,2,4

Написання логічного продовження речення

Words with the sounds [e], [i], [æ]

Ex. 1, p. 26. Вивчити слова.

13

 

Це – їхній корабель

Have they got…?

skipping rope,  clown , computer game,  ship

 

Words with the sounds [i], [æ], [ɔ:]

р.28-29

ex. 2,3

Написання присвійних займен ників

Words with the sounds [i], [æ], [ɔ:]

Ex. 3, p. 28. Прочитати дати відповіді на питання

14

 

Моя улюблю на іграшка

I can/can't……

fly, drive,  ride, cook, talk, cry

Опис іграшки

р. 30-31

ex. 2,3,4

Написання слів за темою іграшки

Words with the sounds [k], [æ], [e], [ʌ]

Ex. 1, p. 30. Вивчити слова

15

 

Моє улюблене заняття

I like….

I don't like….

quick, slow, noisy, tasty, ugly, boring

Text “Polly”

р. 32-33

ex. 2, 3, 5

 

Написання слів із тексту

Words with the sounds [k], [p], [d]

Ex. 6, p. 33. Доповнити та записати слова

16

 

Щонеділі

Where is….?

Where do you …?

fly a kite, skip,

roller-blade, swing

 

Опис малюнка

 р. 34-35

ex. 1,2,

Написання слів за темою іграшки

Words with the sound [ei]

Ex. 1, p. 34. Вивчити слова

17

 

Я люблю спорт.

Do you like…..?

Does she like………..?

basketball tennis hockey swimming aerobics

Text about Sam

р. 36-37

ex. 2, 3,5

 

Написання запитань Does Sam…?

Формування навичок пошукового читання

Ex. 4, p. 37. Прочитати текст

18

 

Сьогодні неділя.

Where are you/children…?

village garden play hide-and-seek

Words with the sounds [ei], [æ], [e], [f], [v]

р. 38

ex. 2, 3

 

Слова за темою «Місця відпочинку»

Words with the sounds [ei], [æ], [e], [f], [v]

Ex. 2, p. 38. Озвучити діалог за ролями

19

 

Відпочинок та дозвілля

I play- he plays

 

Розпізнавання іменників в однині та множині

 р. 40-41

ex. 2,3

Написання присвійних займенни ків у відповід них реченнях

Words with the sounds [h], [s], [i], [з:]

Ex. 3, p. 40. Підбери закінчення до початку речення

20

 

Підсумковий урок за темою №2.

 

Lexical material of the topic.

Опис малюнка, діалоги

p.42-43

ex .5

Написання відповідей на запитання

Words with the sounds [k], [s], [ks]

Ex. 4, p. 43. Знайди і скажи правильну відповідь

Тема 3: Людина. Зовнішність. (8 годин + 4 к.р.)

21

 

У мене – щасливе обличя

ставити запитання

і відповідати на них;

 

повідомляти

про когось/щось;

 

давати

елементарну характеристику комусь/чо мусь;

 

розуміти та

виконувати вказівки (команди);

 

 

Let me have a look at……

hair, head, eye, nose, mouth, lip, ear, cheek, chin

Діалоги з описом

 p.44-45

ex.2,4

Написання відповідей на запитання

Формування навичок читання мовчки

Ex. 4, p. 45. Послухати та сказати так чи ні

22

 

Це – я.

I spy with my eye something…..

finger, arm, body, hips, leg, smile, hand, knee, toe, foot

Опис зовнішності

p.46-47

ex. 2,4

Речення про зовні ність людини

Формування навичок читання мовчки

Ex. 4, p. 47. Доповнити речення та сказати вголос

23

 

Як він/ вона виглядає.

What is…..like?

What's…….like?

curly, wavy, long, dark,

straight, tall, short, slim

Text “Monika, the Monkey”

p.48-49

ex. 2,5,6

Написання слів, які відповіда ють опису

Удосконалення навичок пошукового читання

Ex. 1, p. 48. Вивчити слова

24

 

Познайомтесь із Піноккіо

I haven't got…..

see, smell, hear, spell, wink, think

Poem “I’ve got two eyes”

p.50-51

ex. 3,4

Написання речень у заперечній формі

Words with the sounds [ɔ], [əu], [ɔ:]

Ex. 5, p. 51. Написати заперечні речення

25

 

Мій одяг.

What colour is….?

What colour are…?

blouse, dress, shirt, skirt, jacket, tie, trousers, jeans, socks, shoes

Опис одягу

p.52-53

ex. 2,4,6,7

Написання антонімів

Практика читання запитань з інтонацією

Ex. 1, p. 52. Вивчити слова

26

 

Шкільне свято.

Whose hat is this?

 

hat, T-shirt, sandals,

coat, shorts, shoes, boots, pyjamas

Dialogue “Get ready for the talent show”

p.54-55

ex. 1,3

Написання відповідей на запитання

Удосконалення навичок пошукового читання

Ex. 3, p. 55. Вивчити слова прочитати речення

27

 

Який одяг ти носиш?

Контроль аудіюван ня.

What do you wear?

wear, belong, wide,

tight

Опис зовнішності

p.56-57

ex.1, 2,4

Написання назв одягу

Формування навичок читання мовчки

Ex. 7, p. 57. Запитувати про зонішність

28

 

У мене є фантастична істота. Контроль читання

How many legs has…got?

see, smell, hear, spell, wink, think

Опис монстра

p.58-59

ex.1, 2,5

Написання відповідей на запитання

Удосконалення навичок пошукового читання

Ex. 4, p. 59. Прочитати

29

 

Людина. Контроль говоріння

 

Lexical material of the topic.

Опис зовнішності людини

p.60-61

ex.1, 4

Написання слів, які відповіда ють пропускам у реченні

Words with the sounds [s], [z]

Ex. 1, p. 60. Добрати потрібнийартикль

30

 

Зовніш ність.

Контроль письма

Which  dress is Ada's?

Lexical material of the topic.

Описи людей

p.62-63

ex.1, 3

Написання відповідей на запитання

Words with the sound [t]

Описувати родину Повт л/м та гр/м за темою №1

31

 

Проектна робота «Новий рік».

 

 

Новорічні пісні

 

 

 

Повт л/м та гр/м за темою №2

32

 

Підсумковий урок за темою №3.

 

Lexical material of the topic.

Описи людей

 

Написання відповідей на запитання

 

Повт л/м та гр/м за темою №3

 

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: Valery | Теги: календарно - тематичне планування 2
Переглядів: 271 | Завантажень: 8
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
uCoz