П`ятниця, 03.05.2024, 08:08
Вітаю Вас Гість | RSS

Особистий сайт Валерії Домоцької

Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Літній мовний табір "Rainbow" » Rainbow 2016

Літня мовна група "Rainbow" 2017
[ Викачати з сервера (2.25 Mb) ] 19.06.2017, 20:55

https://docs.google.com/presentation/d/1CC1ZQ33fCP0okwRVPtCKZAzojp_t5r-cASO_V73dVQc/edit?usp=sharing

     Звіт роботи літньої мовної групи “Rainbow”
Протягом трьох тижнів, з 29.05.2017 року по 16.06.2017 року, на базі Новгород-Сіверської зош І-ІІІ ступенів №2  діяв літній оздоровчий табір «Школярик» для учнів початкової та середньої ланок школи. Другий рік в таборі працювала мовна група “Rainbow”, метою якої було зацікавити учнів іноземною мовою, сприяти доланню мовного бар'єру, удосконаленню розмовної мови, поєднанню навчання із відпочинком та формуванню позитивної мотивації для подальшого удосконалення англійської мови. 
У мовній групі перебувало 23 дітей - учнів 1-8 класів. Група поділялася на 2 підгрупи – молодші школярі 1-4 класів та старші – 5-8 класів. Робота літнього мовного табору була спланована за тематичними днями, а саме:  «Знайомство», «Шкільне життя», «Запрошуємо до нашого табору», «День захисту дітей», «Спорт», «Массмедіа», «Природа та погода», «Мій улюблений письменник», «Кіно», «Україна. Велика Британія», «Наше місто», «Харчування», «Музика», «Театр», «Прощання з табором».  Рухливі форми роботи на свіжому повітрі змінювалися пізнавальними сесіями у класній кімнаті, музеї, бібліотеці.
Згідно з планом  проводились наступні заходи: 
У перший день діти ознайомились із режимом роботи мовного табору, були проведені ігри, під час яких учні познайомились один з одним, обравши собі англійські імена; повторили англійський алфавіт. Розучили девіз.
Другого дня учні повторили простий минулий час, поговорили про шкільне життя, прослухали та вивчили невеликі вірші та пісні англійською мовою. Були проведені рухливі ігри. Переглянули тематичний мультфільм і обговорили його.
У день відкриття табору діти співали пісні, танцювали руханки, грали в ігри на свіжому повітрі у дубовому гаю.
У день захисту дітей учні малювали на асфальті, співали англійські пісні, розказували скоромовки, грали в рухливі ігри.
День спорту був присвячений здоровому способу життя. Діти грали у рухливі ігри на міському стадіоні під час яких повторили, як вимовляються рухи на англійській; називали види спорту англійською мовою, навчилися розповідати про свої улюблені види спорту та якими видами спорту займаються вони. Дорогою до стадіону учні тренувалися у вживанні теперішнього тривалого часу. 
Учні заздалегідь приготували запитання для інтерв’ю для проведення дня «Массмедіа». Повторили вивчений у школі матеріал.
Тема «Природа та погода» супроводжували нас кожного дня. Діти багато часу проводили на свіжому повітрі, займаючись активним відпочинком. Повторювали слова, вчили вірші, співали пісні. Ми ходили на пікнік у ліс, до озера, смажили хліб, сало, сосиски на вогнищі, грали в цікаві ігри («Твістер», «Назви 3», шашки, шахи та ін.), намагалися вживати команди англійською. 

Учні мовної групи побували в міській бібліотеці на зустрічі з поетесою Тетяною Пакалюк. Після зустрічі говорили про улюблених письменників та книжки, поповнили словниковий запас.
У день «Кіно» грались із тематичними картками. Виконували пісні із різних мультфільмів.  Переглядали тематичний  мультфільм і його обговорювали.
Учні складали порівняльну характеристику двом країнам - Україні та Великій Британії. Співали пісень, грали в ігри, танцювали руханки.
У день нашого міста діти проводили екскурсію по місту та грали в ігри, ходили на виставку у «Княжу скарбницю», обговорили побачене, повторили теперішній доконаний час.
 Діти мовної групи побували в Менському зоопарку. Повторили назви тварин, де вони живуть, що їдять. Співали пісні, показували та називали рухи тварин.
Мовна група їздила в музей О.Довженка. Побула на цікавій екскурсії, подивилась фільм О.Довженка. Учні обговорили свою поїздку, висказували свої враження, повторили граматику (теперішній доконаний час).
В день «Харчування» учні повторили слова, поговорили про здорову та нездорову їжу, зробили постер, грали в настольні ігри, в їдальні учні розігрували сценки, допомагали накривати столи.
Музика супроводжувала мовну групу кожного дня: співали пісні, загадували загадки, танцювали руханки, співали караоке, повторили відомих композиторів.
У день театру учні розказували вірші, показували сценки, розігрували діалоги в ролях, молоша група показала уривок казки колобок.
Останній день у таборі пройшов весело та цікаво. Учні зробили великий концерт, співали Гімн України наживо, танцювали руханки, розказували вірші.
Результативність:  
Поставлені завдання були виконані в результаті злагодженої роботи вчителя і дітей. Вся виховна діяльність в мовному таборі була організована відповідно до плану роботи на кожен день.
Діти з задоволенням наслідували звуки, грали зі словами, та розігрували ролі, що допомагало їм відпрацювати моделі соціальної поведінки, зрозуміти, як взаємодіяти один з одним, розвинути свою особистість. Розігрування ролей допомагало дітям розвинути мовні компетенції, уяву та креативність.
У таборі панувала атмосфера взаємоповаги, зникли мовні бар’єри, комплекси й страхи. Літній мовний табір дав можливість дітям вивчати англійську мову у цікавій формі, весело провести час разом із друзями, розвинути свої таланти, отримати пізнавальну інформацію, навчитися новому.

Категорія: Rainbow 2016 | Додав: valeria_domotska
Переглядів: 431 | Завантажень: 5
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
uCoz